2015. július 20., hétfő

32.fejezet Az új élet kezdete

-Tulajdonképpen hova is megyünk?-kérdeztem mikor már vagy két napja vezettem.
-Itt fordulj be jobbra. Mielőtt elmennénk az új otthonodba veszünk egy jó erős és gyors lovat neked.
Elhúztam a szám. Soha nem szerettem nagyon a lovakat. Az a tudat, hogy most készülök venni egyet nem tett túlságosan boldoggá.
Hatalmas karámok előtt mentünk el. Sorra mutattak nekem szebbnél-szebb lovakat,de semelyik nem fogott meg.
-Nemigazán rajongsz a lovakért igaz? -kérdezte az állatok tulajdonosa.
Megráztam a fejem. A férfi nem lepődött meg. Tovább mutogatta a lovakat. Szinte mind hatalmas csata mén volt.  Biztos voltam benne, hogy legalább az őseik külföldről származnak. Túlságosan különböztek a mi lovainktól.
-Hát valószínűleg nincs olyan jószág ami elnyerné a tetszését-mondta a lovász.
Unottan dőltem neki a karámnak. Miközben azon tanakodtak, hova kéne mennem lóért egy hatalmas fej jelent meg mellettem. A ló egyenesen a szemembe nézett. Mivel hollófekete volt így meglepő volt kék szeme színe. Annyit azért tudtam,hogy a kék a fehér lovak jellegzetessége. A ló megbökött puha orrával mire elmosolyodtam. Az állat a fejével a vitatkozó férfiakra mutatott, majd prüszkölt.
-Én is unom már őket... Mi van ördög?-kérdeztem és bizonytalanul megsimogattam az orrát.
Mikor fejét a tenyerembe nyomta valami elpattant bennem. Úgy éreztem ez a ló az én társam. Minta mindig is ismertem volna. Kicsit bátrabban kezdtem simogatni,mire fejét még közelebb dugta hozzám.
Felnevetem,majd teljesen felé fordultam.
-Nocsak. Diablo megengedi neked, hogy megsimogasd? Szegény pára az elmúlt időben nagyon maga alatt volt. A párját Fonixet nemrég vette meg egy lány. Mind kettőt szerette volna vinni,de a szabályzat szerint az első évben csak egy ló lehet a tulajdonban.
-Szóval Diablo a neved. Na Gyere két párját vesztett fiú biztos jó pár lesz.
A ló lelkesen bólogatott. Meg vakartam a sörénye tövét. Csak ekkor tűnt fel az a pici fehér csillag,mely a homlokát díszítette.
Néhány perccel később már egy trénert vontatva haladtam tovább. A táj lassan már teljesen ismeretlenné vált számomra.
-Itt balra fordulj-mondta a férfi.
Mellettem egy barlang volt. Vonakodtam bemenni, de mivel nem volt más választásom lefordultam.
-Az ezüstös fényezés nem túl hasznos erre felé.
Magamban csak morogtam,de nem mondtam semmit. Alig félóra múlva a barlang kiszélesedett,majd tágas mezők terültek elém. A hétköznapi emberek számára elérhetetlen helyen lévő rétek voltak ezek. Ha nem vezetnek biztos nem jövök én se ide be.
A mezők nem voltak bekerítve, de az útra mégse jöttek ki a lovak.  Olyan táj volt ahol szívesen laktam volna, hogy családot alapítsak. Persze csak egy valaki jöhetett szóba.
A mellettem utazó férfi felszisszent.
-Tényleg erős az elméd védelme,pedig nem tudatosan csinálod-mondta.
-Lehetne,hogy nem próbálkozik az elmémbe túrni? Amúgy  hogyan lehetséges ez?
-Az elmében való olvasásra azok képesek akik a Sárkány szérum ereje nélkül is tudnak élni.
-Mi az a Sárkány szérum?
-Más néven ismered. Ez a Kiborg kivonat erősebb változata.
-Tehát a szérum nem élete végiig van az alany ereiben?
-A legtöbb esetben nem,de a nagyon csúnya és nehezen gyógyuló sebeknél akár halálig is ott marad. A kis Yuuki sajnos az utóbbi kategóriába tartozik. Néhány óráig talán egy napig bír a szer nélkül élni. Ha akkor mikor kikapcsolta nem mondod el neki,hogy szered biztos lett volna a halála.
Össze haraptam a számat. Nagyon is jól tudtam,hogy nézett ki a lány mikor kikapcsolta a karperecet. Nem akartam megint úgy látni.
-Honnan tud erről?-kérdeztem végül.
-Minden adatot rögzített a karperece.
Elvörösödtem,mire a férfi felnevetett.
-Minden adatot,melyet akkor vett fel mikor be volt kapcsolva. Igaz a kislány néha pihentette a karperecét,de azért tisztában vagyunk vele,hogy olyankor mit csinálhatott,mikor ki volt kapcsolva.
Így utólag vissza gondolva rá kellett jönnöm hogy Hope minden együttlét után nagyon kimerült volt. Most már értem miért.
Nem volt időm ezen gondolkodni. Előttem egy hatalmas ház bukkant fel.
-Nos akkor hivatalosan is üdvözlek a Fekete lovasok és a Sárkányok otthonában. Nemsokára megismerkedhetsz a csapat társaiddal. Velük fogod megkezdeni a kiképzést, de azért a párod is rész vesz,majd a te tréningeden-mondta a férfi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése